Tänder hotell troy

Två små risgryn har tittat fram på lille Max:) mammas stora kille. Jag o johan har bokat hotell på radison blue waterfront. Ett nybyggt skit fräscht hotell mitt i smeten:) kommer bli så lyxigt! Bokat bord på vassa egget har vi också gjort, ännu mer lyxigt!!!! 17 februari åker vi!
Troy fyller snart 3 år, fattar ni 3 år!!!!! Tiden bara susar fram. Tyckte nyss han låg på mitt bröst för första gången!!! Tårta med en bil på har han beställt så de e bara att fixa:)
1 februari fyller johan 28, gammgubben:) samma dg ska Max sövas o göra magnetröntgen, vill inte skriva mer om det fören de e klart. Han har som en liten grop i svanken, son dom vill utesluta att de finns någon förbindelse in till ryggmärgen. Jag mår illa nu och får kväljningar av oro. Finns värre saker jag vet.


God natt


Kommentarer
Postat av: viva

vad ledsamt att läsa, hoppas att det inte är något allvarligt. :(



2012-01-28 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback