Hej!

Går ju tusan inte o blogga från mobilen! Sen jag skaffa iphone sitter jag aldrig vid datorn. Men nu när jag väl gör det tänkte jag slänga in ett inlägg :) Vad har hänt sen sist då? Ja, inte så mkt. Jag har julpyntat, med tomtar, ljusstakar, stjärnor...you name it! haha, jag har alltid klankat ner på dom som pyntat för tidigt åsså gör jag det själv! Julen blir lite längre. Jag får alltid ångest när man ska plocka bort allt pynt, det blir så tomt på ngt vis! Idag va Maria här o klippte Dojjs, han blev så fin så, hon klippte av bra mkt, storkillen min! Max fick vaccinations sprutor i dag också, vilket tydligt at märkts ikväll då han inte somnade fören för 10 min sen...pjuh! Troy stackarn har somna i soffan varje kväll denna vecka, får så otroligt dåligt samvete, får han inte att somna på dagen heller, då barnen aldrig sover samtidigt... tips någon??? Hatar att Troy ska komma i kläm :( Han behöver verkligen sova på dagen för att orka med resten av dagen. Johan kom hem för 10 min sen o han sover redan, trötthövve! Imorgon kanske de blir en fika med Therese, sedan ska jag handla lite småsaker på stan och dessutom ska jag på bolaget, ja ni läste rätt... Jag ska ut på lördag med Emma vilket ska bli såååå jävla roligt! Har klickat hem en svart liten spetsklänning o fin fina skor :) Först ska vi på middag också, med andra tjejor som jag inte känner, kommer bli trevligt :) Max tar ju flaskan nu så Johan får ta hand om han på natten o ge flaska, hoppas de ska gå bra, men de gör de nog :) Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min fästman! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback