Usch för dig.

Jag vet inte. Men jag blir otroligt ledsen när man lovar att komma o hälsa på, här sitter jag o Troy och väntar men ingen kommer, man ringer och får till svar..."Jag kommer snart". Sedan läser man på fb att hon ska ut och festa, ja men vänta? Varför inte bara säga det? Varför ska vi sitta här en hel eftermiddag och vänta på dig?
Hade verkligen sett framemot att hon skulle komma, även få lite avlastning för det är jävligt tungt. Men det visar ju hur mkt intresse man har.
Ja, kanske att när man är 19 år så är det festa festa festa som gäller, jag förstår det. MEN, att lova saker, ge falska förhoppningar att KANSKE intresset på Troy hägrar lite mer än vad det gör.
Men jag hade fel, igen.



Imorgon kommer bästa Maria & Bon hit på förmiddagen och passar Dojje medans jag är hos barnmorskan! Sedan har vi inga planer alls. På lördag ska vi få besök av Ellas o hennes flickor, de ser vi framemot jätte mkt! :) Och på söndag är det morsdag, då blir det att uppvakta gamla mamma! Och kanske att Dojjes farmor kommer hit, vi hoppas det :) Vi saknar henne!


Nu ska jag ta min sparkande mage och lägga mig bredvid min vackra son! God Natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback