Ingen bra eftermiddag...

Det behövdes bara en liten grej så kom tårarna.

Troy har fått en ENORM vilja, och får han inte som han vill så slåss och sparkas han, på mig och Johan alltså!
Jag brukar ha bra med tålamod, och det hade jag idag också när vi skulle åka hem från norra när han sparkades och rev mig i ansiktet för att han inte ville sätta sig i bilen. Vi kommer hem, jag börjar med maten, börjar med att koka potatis.. ska sätta in fisken i ugnen.. och jag gör ngt med knappen till ugnen...får inte upp ugnen och plattorna slås av. Men vad bra! Tur jag hade mat kvar sen lunchen till Troy iallafall.
Men hela min värld rasade... bara grät o grät... ont i ryggen, ischias, kartonger överallt, fet, tjock, ful, ensam... vad glömde jag?

Hur som, så ska hyresvärden komma in imorgon och kolla på det. Inte hela världen men ändå...


Usch vill bara sova bort denna dag. Jag vet varför jag har fått ischias igen... jag o Dojje städade imorse och sorterade lite saker på balkongen och bar in kartonger, jag får skylla mig själv.

Nu är det exakt 6 veckor kvar till BF...... hoppas på tidigare... nu blir det middag... mackor... o sedan bära in vagnen o hämta in tvätten...sen stupar jag i säng.


God natt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vet du vad Therese, du är jävligt duktig!



Det kan inte vara lätt att vara höggravid, ensam (när Johan jobbar) med en trotsig 2-åring och dessutom precis ha flyttat. Du gör det bra!



Kram till dig!

2011-05-07 @ 22:36:47
Postat av: Annaform

Hej där! Är inte Troy sugen på en namnplansch? :)

Kika in på sidan!

/ Anna,
annasara.net | annaform.se

2011-05-09 @ 17:31:27
URL: http://annaform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback