Vår.

Jag tycker att de känns i luften, att våren är påväg. Så himla skönt. Det jag mest ser fram emot är att slippa ta på Troy så mkt kläder, mig med för den delen :)

Har tänkt mkt den senaste dagen, jag måste släppa allt runt omkring mig som är just nu. Dels för att jag har mitt liv, dvs en underbar, vild liten två åring och en liten bebis i min mage, det är det jag måste fokusera på, inget annat. Jag har haft ont i magen till och från de senaste dagarna, knappt vetat om jag ska ta mig upp på dagis. Och det är oron som får dela plats med bebben där inne, vilket inte alls är bra. Troy får se mig gråta då och då, han hör mig skrika i telefon då och då. Det är slut med det nu. Samtidigt som jag går runt med dåligt samvete över det som var för 5 år sedan, får jag också dåligt samvete mot min lilla ängel, som kramar mig då jag gråter. Näe, kan inte skriva om det för då gråter jag igen.

Nu verkar det som att det är påväg åt rätt håll igen för h*n. Och jag hoppas det förblir så. Nu ska jag lägga ALL min fokus och alla mina tankar på min familj, och inte låta tankarna vandra och känslorna bubbla över.


Troy får en lillebror om 12 veckor, 12VECKOR? Vart tog tiden vägen? Det enda jag har köpt är 2 bodys, 2 byxor och en liten mössa. Men det ordnar sig, en skötväska ska jag ta o köpa mig hade jag tänkt. Våran är så utsliten. Känns som att man måste ha en rätt så stor då man kommer ha 2 blöjbarn :)


På fredag ska utväxten bort...caputt!


De va allt för mig!






Sådär är han på min tutte jämt. Jätte gosigt, men ibland blire för mkt. Jag får som små sår för att han klämmer så hårt. Som inatt, har jag vaknat snup i kvarten för att han ligger och klämmer. Hur ska jag vänja av det där tills bebis kommer? Har försökt med polotröja men de funkar inte.....
Önskar ändå jag kunde låta han göra det, för han har varken napp, nalle eller snuttefilt. Bröstet har vart hans sen han föddes.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men låt han hålla dig på bröstet, de är hans trygghet och jag tror inte han kommer tyckte de är så kul att behöva sluta för lillbror ska han dom istället.. Dom får dela lika helt enkelt ;-)

2011-03-15 @ 13:04:36
Postat av: Therese

Klart jag vet att det är hans trygghet. Men efter 2 års klämmande är dom väldigt ömma och nu när dom växer svider det extra mkt. Jag tror ju hellre att han kommer bli avundsjuk när bebis ska snutta där dygnet runt. Ska han sitta och klämma på andra bröstet och bli dränkt i bröstmjölk då?:) Det är ju fontän där från början... ne, jag vill vänja av det. För Troys bästa,

2011-03-15 @ 20:44:20
Postat av: Elin

Ja du känner själv vad som är bäst för Troy :-) Han kanske känner själv att de är dags att sluta sen när bebisen ligger där och snuttar! Men har han slutat med napp?

2011-03-15 @ 20:52:44
Postat av: En annan Elib

Gud va fin du är!!!!

2011-03-15 @ 23:16:09
Postat av: Elin

Klart det var jag, dock från Iphonen så min bloggadress kom inte med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback