Sista.

Sista mars och Dojjes sista dagisdag. Han hade snyggjeans, vit skjorta/tröja o slipover på sig idag. Han va så fruktansvärt snygg så de finns inte. Påväg till dagis höll han en påse i handen med 2 glasspaket som han skulle bjuda barnen på idag. Åh det är så sorgligt! Det verkligen värker i mitt hjärta!
Jag får på ngt vis dåligt samvete mot Troy! Han som trivs så bra där nu.

Imorgon går jag på mammaledighet igen, därav inget dagis och inget mer jobb för mig. Även där känns det sorgligt att sluta på hemtjänsten. Jobbade sista dagen i Söndags. Har trivts så himla bra där.

Har nyss haft besök av faster och Anton. Fikat o surrat. Ska snart hämta hem lilleman! Sen ska vi nog vara ute tills det är middagsdax.



Lägger in en bild på han ikväll så får ni se hur snygg han va :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag kan riktigt se honom framför mig! "lill"grabben din =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback