Klaga klaga klaga.

Åh vad mysigt att vara gravid, ja, vissa STUNDER. Men det är viktuppgång, bristningar, foglossning, ont i magen och små kramper när man är ute och går och till min förtjusning så har jag nu också fått hemoröjder, trevligt va? Jag fick det när jag födde Troy, men som sedan försvann, men nu trycker vl det på lite så det har kommit tillbaka.

Sedan ska man genomlida konstant smärta i X antal timmar. Sen kommer miraklet och man glömmer allt helvete, nästan och allt va värt det. Sedan när man har ammat klart så får man två små skinnpåsar som hänger och slänger, man går ner i vikt så man får löshud som hänger....

Näe, nu vill jag att de ska bli juni så vi får träffa lilla herrn där inne som ställer till det så :)

Om max 2 år har jag fina bröst igen! Fylliga och lite större... !!




Har ännu inte fattat att jag ska bli 2 barns mamma... det har inte sjunkit in än.
Undrar hur han där inne kommer se ut, känns så konstigt att mitt andra barn inte kommer att vara och se ut som Troy, man kan inte föreställa sig.


Näe, nu blire sängen... ST o sen natta. Hej

Kommentarer
Postat av: emma

haha så härligt att du skriver ärligt.. SOm om dina hemorrojder ;)

Postat av: PAPPI

Stolt øver dig Therese

2011-03-03 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback