Bebis var eee duuu???

Ja då ska vi se.

2 dagar kvar till BF, ingen bebis än och inga känningar alls på att de skulle sätta igång.
Igår var jag på mvc för kontroll, har nu klivit 2 kliv över på kurvan, vilket gör att jag har fått en tid på kvinnokliniken imorgon för tillväxtkontroll. Redan från första gången jag mätte magen så har jag legat långt över "medel" på kurvan, och har hela tiden fått frågan om det inte är 2, och till med 3 st där inne. Men nej, det är bara en!
Men nu har jag klivit 2 kliv över strecket, vilket gör att man då gör en sån här kontroll. Uppskatta bebis vikt, kolla hur mkt fostervatten man har då det kan göra att magen är så stor.
Vi får se vad dom säger helt enkelt! Nervös är vi!

Igår var vi på IKEA och handlade lite saker, bla en ny tvbänk och oj så bra det blev :) Gardiner, lampor, underlägg och lite småkraffs!
Handlade också lite kläder åt både mig o Johan... och ett par sandaler och en keps åt Dojje från Hang Loose... han blev så tuff i den :P


Mer än så händer inte just nu, går ju i väntans tider såklart, tiden går ut på lördag och det känns. Inatt när jag skulle upp och kissa skrek jag av smärta när jag gått 3 steg från sängen, Johan får kliva upp och hjälpa mig...sedan får jag stå upp och kissa.... fråga mig inte hur jag gjorde men.... ischias är inte att leka med. Men de va väl för att man virra omkring på IKEA igår, strök gardiner och hängde upp...



Bebis kom ut nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

väntar så spänt på att du ska skicka ett meddelande att nu äre dags:D

Kanske bebis är lika envis som sin mor ;-)

Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

undra om inte bebis har kommit, med tanke på att det var 5 dagar sedan du uppdaterade detta.. (a)

2011-06-14 @ 00:04:12
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Helena

i

2011-06-15 @ 14:13:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan.

Råkade få syn på din blogg när jag surfade runt.

Ser att du ska ha bäbis snart, skoj.

Jag ska oxå få bäbis i september. Länge sen man såg dig =) // Sandra Gammal kollega på utsikten

2011-06-17 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback