.......

Jag hittade ingen bra rubrik helt enkelt.

I veckan väntas mvc, bvc besök, hämta ut betyg, skicka in intyg med mera med mera.
Imorgon firar jag och Johan 3 år tillsammans. Egentligen blev vi ihop i början av december. Men ja, 24 januari är vårt datum :) Och det bästa med imorgon är att han kommer hem från Spanien!!!!!!!


Idag har jag o Troy städat, haft fina Sandra på middag och lekdate! Vi har myst, busat och snackat skit, trevligt!




Jag känner mig inte nöjd i tillvaron för tillfället. Ischias, nackspärr, ont i knät och 13 kg viktuppgång sen i somras. Jag ska inte klaga jag vet, men jag måste få göra det nånstans.... Ju äldre jag blir ju mer inser jag att ju äldre man blir ju större blir problemen i livet. Fan vad lätt de va att vara barn egentligen... inget ansvar.


Jag vill skrika lite känner jag, koppla bort tankar och funderingar, en riktig brakfylla skulle sitta fint faktiskt! Dricka och dansa bort alla bekymmer för en kväll.... de vore nått de! Men, jag får vänta 2 år med det :) Och lika glad är jag för det imorgon ;) Känner att jag vill klaga, mycket..!

Imorgon är det nya tag, heja heja!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men du bruden, vad har du om du jämför med ex mig??

En liten goding, en till på väg, en man du älskar och fina underbara vänner :)

Jaaa jag har ocå vänner men ingen man inga barn och inget på väg :/ du gör det bra som kämpar på själv hemma på veckorna!

Du ÄR duktig Therese och med din jävla vilja kommer du bli kanon snygg så fort du kan och får träna igen!

Kämpa på nu och njuta av godingarna :)

Kram bea

2011-01-23 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback