Älskade Måndag.

Har haft en sån himla bra dag idag. Då jag jobbat sen i torsdags till söndag kväll så fick Troy vara hemma från dagis idag, då jag ville rå om han HELA dagen! Vi började dagen med att åka kälke fram på byn, handlade lite smått, sedan stannade vi till vid lekparken som va helt igensnöad men det stoppade inte Dojje :) Sedan gick vi hem och åt lunch, sedan kom Johanna hit, stoppade ner Dojje i vagnen och han somnade som en stock:) Vi gick forsön runt, de va inte igår direkt. Helt färdig när vi kom hem, inte av att jag va trött utan ischiasen, fy f*****n. Därefter blev det vaniljsemlor o kaffe... :) Mysigt. Dojje åt nog en hel semla med varm mjölk, lillgubben:)


Sedan åkte Johanna o jag o Dojje har stökat på här hemma, busat, Dojjes farmor va in en sväng och nu sover han sött på sötörat :)
Imorgon står dagis och akupunktur på schemat och ett besök på näset.


Jag är så tjock om magen så man skulle kunna tro att jag ska föda om 1-2 månader, men de e fan 4,5 månad kvar... lägger upp bild imorrn eller så.... Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback