2010

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Firade Troys första födelsedag
- Jag tränade och åt rätt, och tog hand om min kropp.

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- En lägenhet jag trivs i.

Vilket datum kommer du att minnas 2010 och varför?
- 10 feberuari och när jag plussade för andra gången, minns dock inte de exakta datumet.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Inredning till lägenheten och kläder till mig och Troy.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Biffy Clyro- Many of horror

Vad ångrar du 2010?
- Att vi inte tog lägenheten vi först hittade.

Blev du kär 2010?
- Jag va redan kär

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Hemma med familj och vänner

Vad ser du framemot 2011?
- Att grav. och förlossning ska gå bra
- Få bli mamma för andra gången
- Uppleva alla framsteg och få vara med mina TVÅ barn :)
- Bo i en lägenhet/radhus vi trivs i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback