Men fy!

Vilka skitga fönster jag har :S Men vet ni? Jag tänker inte putsa dom fören vi flyttar, jag orkar helt enkelt inte! Tjatigt men det är min ischias som ställer till det.
Imorse bakade jag o Troy bullar, gjorde lunch och begav oss ut när han skulle sova. Ja, men då vare kört, fick gå i snigelfart, gjorde grimarser lite då o då när det högg till i högra sidan. Att baka kakor ikväll kan jag glömma, det får bli köp kakor.

Iallafall så har jag velat fram och tillbaka och bestämt mig för att inte skola om Troy och sätta han på dagis. Jag ska ändå vara mammaledig från och med 11 juni, sedan ska jag söka skola NÄSTA höst och då blire flytt ännu en gång, och då måste vi skola in Troy på dagis ännu en gång. Nej, han får vara hemma med mig o lillbebisen.  känner jag att jag inte orkar med riktigt är det bara att söka dagisplats, värre än så är det inte.
Men Troy är otroligt känslig och har inte fören nu börjat blivit trygg på sitt dagis.


Nu sover lillskrutten, undra vad vi ska hitta på när han vaknar? Så träligt att vara inne en hel dag, han är ju fortfarande sjuk, men tror inte det skadar att gå ut i solen en sväng o leka lite? Eller? Näe jag tror inte det, tror det bara är nyttigt :)


Radhuset vi ska flytta till ligger i Skönsmon/Östermalm. Jag längtar så jag spricker snart tills det är dags :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill du ha nån hjälp med nånting så är de bara att säga till!

2011-02-08 @ 19:51:52
Postat av: Jessica

varför ska ni flytta igen för när du ska börja plugga? vart ska du plugga? v i kör på samma grej, ska också söka till högskola nästa höst, haha. Likabra att skaffa ungarna först, sen plugga :)

Postat av: Jessica

jasså, okay! va skönt att Johan får närmare hem iaf! Jag vet inte nu riktigt, jag hade tydligen missuppfasttat en grej jag läste förut på mittuniversitetets hemsida. hade tänkt sökt in till sjuksköterska, men det verkar inte finnas på distans någonstans i närheten alls! hmm. Vi får se hur de blir!!

2011-02-09 @ 20:31:15
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Elin

Vafan, där bor ju jag! :)

Då ska jag komma och störa hela tiden! Ska bli eran "Ove" från solsidan. :D hahaha

2011-02-09 @ 21:53:30
URL: http://elinnordlander.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback