fy, blä usch

Fan också, varför kan det aldrig vara sådär riktigt bra jämt för? Det är riktigt jobbigt.

Har tränat idag. Har även haft en ätardag idag... unnade mig en hamburgare och pannacotta på allstar förut, mkt gott! Sedan blev det en såndär liten magnumglass, några godisar o en liten trocca. Har även fikat mackor nu på kvllen, usch är spyfärdig! Dessutom plockade vi massvis med körsbär imorse så Johan kokade saft så det är jag också bäljat i mig.
USCH. Imorgon blir det ett pass på morgon och ett på eftermiddagen banne mig.


Nu går inte Max upp i vikt heller, hosta har han fortfarande. 35gram på 8 dagar hade han gått upp. Ersättning VÄGRAR han, sist jag provade skrek han o hosta så mkt så han kaskadspydde.... vad ska jag g öra?????



PISS!

Kommentarer
Postat av: Jessica

tar han bara inte flaskan eller spottar han ut ersättningen? har du testat att du äter mer under en vecka? man ska ju egentligen äta mer än en normal portion när man ammar. testa en vecka. hur stor är han nu förresten?

Postat av: Jessica

då väger han mer än Ruben. får se nästa vecka vad han väger, går bara dit en gång i månaden. (dom var nästan lika stora, skillde typ 200gram vid födseln) kan du inte ge med sked då? finns ju en speciell som dom ger med vid stödmatning på sjukhusen. typ matningskopp eller nåt heter det. om du kollar på helheten på kurvan istället för vecka till vecka, hur ser de ut då? hur är dom på bvc, strör dom på din oro eller försöker dlom hjälpa å lugna? (har en kompis som stirrar sej blind på varje vecka å har dessutom BVC som typ anser att allt under 500gram är för lite ungefär, hjälper inte till speciellt alltaså, därför jag frågar)

2011-08-14 @ 21:21:17
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja, för jag tänker s här med ruben. han växer på längden, de ser jag ju på kläderna. å upp i vikt går han, annars skulle ju revbenen synas eftersom han växer på längden. han äter, är vaken, pigg å glad. då kan de inte vara nåt fel tyckerr jag. å var just på efterkontroll å maggan höll med mej. man ska nog inte stirra för mycket på bara vågen, utan på allt annat också.

2011-08-15 @ 11:51:49
Postat av: Jessica

de var jag som skrev

2011-08-15 @ 11:52:29
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback