Dåligt!

Ja det positiva idag är att jag gick o tränade, men kunde EJ motstå blåbärspaj o vaniljvisp som mamma hade gjort, 2 portioner dessutom... vad är lagom?

Sen är jag sjukt dålig att lägga upp bilder, MEN... det finns fan ingen tid... helt seriöst! Max ligger i babysittern o sover, den skitungen har svårt att sova om det inte är i vagnen eller om jag ligger brevid :) Sötongen!
Troy sover för längesen, han är dessutom snorig o förkyld... hoppas astman håller sig borta.

Vi va på akuten med Max i förrgår, jag ville bara försäkra mig om att han inte har lunginflammation eller liknande... eftersom hostan vägrar släppa. Men han är pigg som en lärka, fast med en förkylning.



Ja, i söndags visade vågen 75,0kg alltså  - 0,5kg. Lite, men de ante mig när jag inte kunnat gå långa promenader o bara tränat 2 gånger. Känner inget hopp om bättre resultat på söndag heller. Svårt att få pojkarna att sova samtidigt.



Johan är hemma på torsdag, 2 dagar kvar... heja heja!

God Natt

Kommentarer
Postat av: bea

Jag vill inte lägga mig i eller påpeka men ett litet tips är att ta "vägdagen" på fredagmorgon ev lördagmorgon, istället för söndag då du förmodligen ätit något gott och kanske haft en ätardag fredag el lördag?

Bara ett litet tips och det blir ett mer rättvist resultat då :)

Bra jobbat bruden! :D

2011-08-21 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback