Vagn, sammandragningar.

Ja, kan börja med att skriva att jag har haft sammandragningar konstant i 4-5 dagar. Inte onda, utan bara att magen blir stenhård. Först kom det bara så fort jag ansträngde mig lite, såsom att städa, diska eller dylikt. Sedan blev det så fort jag rörde mig. Sedan blev det hela tiden, oavsett om jag rörde mig eller låg stilla. Så jag ringde förlossningen, med vetskapen om vilket svar jag skulle få- att vila! Ja, visst kan jag vila, men hur lätt är det med en vild 2-åring och ett hem som ska skötas? Nu menar jag inte att städa, men att plocka ihop och diska, bädda sängen.

Ja, jag har fortfarande sammandragningen hela tiden, men så länge det inte gör ont så ska det väl inte vara någon fara så jag får väl tro på det!:)

Idag sov jag o Dojje ända till halv tio, HALV TIO!!!!!! Gudomligt!!! Sedan har vi varit ute och lekt en massa :) Sedan somnade vi halv 2 och sov till HALV FEM (!!!!!!!!!!!!!!) ! SJukt!
Sedan klädde vi på oss och åkte bort till Johanna och blev bjuden på mat, mkt skönt och trevligt :)

Sedan ngt positivt, VI HAR HITTAT EN VAGN... en Urban Jungle Mountain buggy Duo, som kostar 9000 ca, nypris UTAN liggdel... vi hittade en på blocket för 2500 MED liggdel... vilket kap säger jag bara! Jag har egentligen svårt för begagnat, men när Troy troligtvis inte kommer åka vagn så länge till så känns det jävla onödigt att köpa en vagn för flera tusen!

Till det negativa... jag har tappat bort bilnyckeln... helt otroligt! Blir tokig på mig själv... måste hitta den. Den ligger ute nånstans... de vet jag!




Imorgon blir det stor o liten, hämta bilen på verkstaden... sedan inga planer! Öppen för förslag!


Och tack ALex för kommentaren, kul med sånna fina komplimanger när man känner sig som en fet valross ...! :)


Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Melinda

Åhh, vilken söt kille! Vilket underbart foto på honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback