För stolt.

De hade räckt med ett telefonsamtal, och ett förlåt! Fatta vad skit jag fått tagit från dig den senaste tiden. Jag tar inte vad som helst, som de sist. Du kanske ska ta o tända lampan i din trånga skalle nångång, att det kanske är ditt beteénde som det är fel på, inte ALLA andras.
Och bara för att jag har ett förflutet, betyder inte det att jag alltid är det svarta fåret.
Men du är tydligen för stolt för att ringa och säga förlåt, kanske ursäkta ditt betéende? Men va det då. Du är inte välkommen hit, eller till vårat nya boende så länge jag inte får ett UPPRIKTIGT förlåt. Du har ju knappt varit här alls ändå, så jag vet inte varför jag vill få ett förlåt. Då inget kommer vara annorlunda hur som. Det går bra att åka till Ånge på fest, men att komma in hit o träffa oss har näst intill varit omöjligt.
Men vi prioriterar väl olika helt enkelt. Det är väl egentligen din förlust, inte min. Men det sårar mig, annars hade jag inte brytt mig så mkt.

Igår åkte jag o Dojje ner till Näset, åt middag där, sedan gick Agneta ut med Troy så jag fick vila, och det behövdes kan jag säga. Jag va så slut så jag kände jag sjuk i hela kroppen!! Agneta är så mån om mig o Troy så de finns inte, man kan inte ha en bättre svärmor/farmor än hon <3


Jag och Dojje har haft en underbar dag idag! Först va vi på stor o liten, sedan hem o sov middag, sedan ut i solen till halv 6 ikväll... ååå så underbart! Grävt i lera, grus, sand, käkat glass, solat & busat :) Man blir så mkt piggare av lite sol. Jag gick till o med i kortärmat... så varmt va de!

Johan kommer hem imorgon mitt på dagen, och blir hemma i ELVA DAGAR... ja ni läste rätt... ELVA DAGAR!!!!!!! Gud så underbart!!!!!!!! Kan vi ta flytten med lugn och ro också! Hämta vagnen på lördag i Östersund ska vi också hinna med.
Längtar efter Johan så mkt så det gör uppriktigt ont i hjärtat! <3


Imorgon ska jag till mvc för ny koll, tycker jag knappt ha varit där alls denna grav., men det är väl så andra gången kanske? :)


Nu dusch.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback