Lycka!:)

Åh, jag har bara en uppgift klar nu på skolan, sen är jag fäääärdig! Lovely! Skönt att lägga detta komvux kapitlet bakom sig sen :)
Högskoleprovet snart också.

Ja till helgen kommer nog syster hit på fredagen, ska rå om henne efter diverse händelser i helgen. Något jag har lärt mig under livets gång är att ha hellre FÅ RIKTIGA vänner, än många ytliga och falska vänner. Det vinner man på i längden. Annars blir man sviken, så är det bara. Men det kommer min älskade syster att lära sig hon också, om något år :) Iallafall så ska vi mysa på, se film och prata om livet i sig :)
Lördag vet jag inte riktigt vad det blir, kanske jag o dojje åker ner till farmor/svärmor o Lasse och hälsar på. Det blir en lugn och harmonisk helg med andra ord :)

Helgen efter det är det mkt, både Umeå och Volbeat på söndagen, tummen upp för det :)

Nu ska jag hem o plocka o städa lite :) Umgås med mina favvoriter såklart! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback