Nr 2.

Jag har nog inte riktigt förstått än att jag är gravid, de där strecket på stickan ger inte så mkt inlevelse att man faktiskt ÄR gravid, utan det kommer när det syns & känns.
När jag väntade Troy hade man i tankarna varje liten sekund att man va gravid, nu glömmer man bort det då och då och kommer sen på sig själv, att just de, jag är gravid.

Jag har börjat drömma jätte mkt om graviditeten, bla att vi var på ultraljudet och vi såg att det var en tjej, även fast jag va helt säker på att det va en liten pojke :) Vilket jag faktiskt är, säker på att det är en liten pojke som bor i min mage.

Sthlm resan orkar jag inte dra en gång till, va skit jobbigt, Troy blev sjuk, danderyds sjukhus då Troy fick förkylningsastma, skrik & gråt, jaa... en sjukt onödig resa.

Vi letar lägenhet för fullt nu, en till bil är också aktuellt att titta på. Allt löser sig.
Jag har beställt nya julgardiner från jotex, och en stor jul-lykta :) Vill inte köpa så mkt till lägenheten då vi ändå ska flytta, roligare att köpa saker till de boendet istället.


Troy är på dagis och jag ska lägga mig o vila lite, plugga lite och vila lite till :)


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

Postat av: Cissi

så söt header! :)

2010-11-02 @ 10:48:59
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback