Maria & Bon.

Har Maria & Bon på besök. Troy & Bon har busat HELA dagen, den som säger att barn inte LEKER med varandra i den här åldern kan slänga sig i väggen, Troy & Bon leker med varandra HELA tiden... vi har alla skrattat så vi har vikt oss dubbel idag/ikväll.... så himla underbart att se.

Johan är på ingång, kommer vilken sekund som helst, underbart. SOVMORGON imorgon, LJUVLIGT!!!!!


På lördag ska jag & Maria ut på aveny, jag bokstavligen HATAR att gå ut nykter, stirrig & stel som en pinne... men jag bara måste gå när de kommer spelas så ljuvlig musik.
Dessvärre måste jag köpa kläder att ha på mig, då jag inte får på mig nånting av de jag har.... 10kg sitter som ett smäck.

Det va allt... återkommer med bilder och video när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback