Kul :)

Kul med alla kommentarer, skit kul :)

Ja, gårdagen va bra, dansade i 3 timmar, drack alkoholfria drinkar & citronvatten, skrattade och skämdes för och åt människor ... :) Vilka nötter det finns!

Jag & Maria gick på birsta city innan vi gick ut, jag letade efter en outfít för kvällen i TIMMAR, hittade inget, jag såg bara fet och överviktig ut i ALLT... tillslut drog jag på mig en tajt klänning och vipps... jag upptäcker att jag har en liten kula, en bebismage, gud jag blev så paff :) Så troligt mysigt. Trodde inte jag skulle få mage såhär tidigt, men tydligen brukar de gå fortare andra gången... :)


Ni ska få lite bilder från helgen, och några andra!


Puss sötnosar!

Älskade mage!




VÄRLDENS snyggaste Maria



Jag på aveny



Maria gör några moves...



Jag



Jag & världens bästa Maria



Världens vackraste



Busfrö



Hjälper till att kratta löv :D



Haha, far & son har roligt tro ja :)



Min snygging



Min skatt o jag



Finns inga ord



Finns inga ord heller






Det får räcka för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback