Trött.

Dagis start idag!:) Kom dit vid 9, alla barnen va ute så vi va inne själv med en av fröknarna! Troy va inte alls nå sugen på att leka eller nått i stort sätt! Han gnuggade ögonen redan innan vi kom in, så det va väl en av orsakerna också! Men han smällte lite, men bara liiiite. Men det får ta den tid det tar, bara han får känna sig trygg! Storkillen!


Jag har valt att läsa matte b nu, jag som sa att jag aldrig skulle titta i en mattebok igen, men. Nu bestämmelser till hösten, så då måste jag ha matte b för att läsa det jag vill.
Sen tillbringade vi nästan hela eftermiddagen i lekparken :) Så himla skönt väder! Sen hem, kasta i oss mat och jag gick på spinning för första gången på över 1 månad! Gud så skönt!!!

I fredags så va vi bara hemma, jag o Troy. Johan va ute på sitt! I lördags åkte vi ner till svärmor o Lasse o grillade i de fina vädret. Vi blev kvar ända till klockan tolv på natten, himla trevligt :)

Imorgon står dagis på schemat, träning och städning av kylskåpet. NU blir det pluggning, sen ska jag krypa ner bredvid min ögonsten!

Hej!

Nyvaken liten prins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback