Troy mitt älskade barn!

När vi har sånnadär "innedagar" så blir vi båda så rastlös. Jag vet liksom inte vad jag ska göra och hitta på med han när vi har gjort allt... han vill mest hela tiden titta på teletubbies, men jag gillar inte att han tittar på tven för mkt, han kan stå framför tven och dansa och skratta till teletubbies om och om och om OCH OM igen...sötongen! Åsså får man dåligt samvete...


Idag har vi haft ensån där tråkig dag, med inget att göra. När Johan vaknade åkte vi ner till Ljunga till farmor o farfar och blev bjuden på mat, så nånting har vi gjort iaf.
Efter maten åkte vi hem, jag hoppade av på träningshuset och körde ett pass, mkt skönt.

Igår fick jag jobba, och ska även jobba imorgon. Va faktiskt kul att få komma ut och jobba lite :) Mkt att hålla reda på, va ju över 1 år sen man jobbade sist.




Nej, nu blir det till att läsa lite innan man släcker lampan.













Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback