Duktigt!

När liten var på daigs mellan 9-12 sov jag som stock! Va så sjukt trött. Himla skönt.
Hämtade lillen vid tolv, la han i sängen direkt för han va sååå trött :) När han vaknade tog vi varsin trasa och började dammtorka överallt, sedan satte vi oss i bilen och for till apoteket och konsum och handlade, Sedan hem och började med maten, korv och stuvade makaroner, troyyes favvo:) Och ärtor såklart!
Efter maten dammsög vi hela lägenheten och plockade ihop. Sedan blev det dags för lälling och nattning, han hostar och snorar som bara den. Hostan är bara på kvällen/natten iallafall, hoppas han inte får feber när jag åker på fredag, för han det blir jag hemma. Känns inge bra att lämna han om han är sjuk.
Efter att han somnat skurade jag golven och fixade med den sista tvätten. Därefter har jag suttit här, haft mamma på besök en sväng.

Imorgon står det dagis på schemat, jogga om Johanna vill följa med, köpa student present åt Mathilda och packa.
Usch, ju närmare fredag vi kommer ju mer ont i magen får jag :( Det är liksom en HEL helg, som längst har han varit från oss från klockan 5 på eftermiddagen till halv 9 på morgonen, och då sov han från halv åtta till åtta på morgonen.
Men han får det hur bra som helst hos faster, kusin och Micke. De vet jag. Men det gör ont.


Nu ska jag ringa min älskling innan jag lägger mig och sussar sött bredvid min älskade lille Troy.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, duktiga Troy som städar med mamma! Tänk vad fint om han fortsätter med det när han blir tonåring :)



Ha det riktigt, riktigt kul i Norge! Förstår att det är svårt att lämna lillen men lite egen/förhållandevård är guld värt.



Kram

2010-06-10 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback