Andra inlägget.

Måste vara rekord :)

Jag o Troyis for ner till Fränsta och åt surströmming och nypotatis hos mamma och morfar, MYCKET gott!
Dessvärre va inte Troy på humör, inte alls. Vet inte alls vad det är. Kanske är förkylning som eskalerar.

Imorgon blir det dagis på förmiddagen, då ska jag passa på och dammtorka, dammsuga, ta toan och golven och även tvätta så allt är rent och fräscht tills helgen.

På fredag åker nämligen jag till Oslo, till min älskade Johan! Troy ska vara hos faster Maria, Bon och Micke. HELA helgen, kommer kännas skit hemskt att lämna han men jag vet att han kommer ha det bra, busa en massa med Bon.
Pappas företag bjuder alla anställda med respektive på en heldag med massa aktiviteter och övernattning på hotell. Ska bli väldans trevligt. Plus att jag och Johan behöver det, mer än nånsin. Jag längtar, samtidigt som jag gruvar mig att lämna bort Troy så länge, hoppas bara inte han blir dunderförkyld. Snoret rinner och hosta har han fått.

Nåja, det ska nog bli bra det där.

Nu ska jag ta mig nått att fika. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback