Måndag.

Ja, dagen idag har varit seeeeeg. Åkte ner till Backetjärn för att bada, men solen försvann lika snabbt som den kom. Åkte istället till mammas vännina och fikade. Runt tolv åkte vi hem, troy somnade i bilen och somnade om när vi kom hem. När han vaknade åt vi lunch och gick ut ett litet tag. Sen har vi inte gjort så mkt, läst bok, busat, ätit och tittat på pingu.
Jag sitter SOM VANLIGT och drömmer mig bort på hus. Det enda jag har kommit fram till är att jag vill köpa tomt och bygga ett hus. Precis så som man själv vill ha det. Kan få ett riktigt fint hus för 2 mille. Men då måste man även punga ut 200.000.... spara spara spara va det ja! Vill man så går det! Lägger man undan tio tusen var i månaden, så har man 200.000 på tio månader. Men, då gäller det att leva på vatten och bröd också. Och den dagen man ska kunna spara så mkt i månaden, vore ju det bra att ha ett heltidsjobb och inte leva på csn... hmmpf. Drömmar, drömmar.

Imorgon är det jobb hela dagen och dagis för lillfisen! Sen imorgonnatt kommer våran älskling hem! Som vi saknar dig Johan! Ska bli riktigt skönt att du kommer hem :) Vi Älskar Dig!


Nu bli de tven ett tag innan läggdags. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback