Härlig dag!

Vi har legat på Vojen hela eftermiddagen :) Busat, badat, ätit och lekt. Mycket mysigt! Innan badet var vi på bvc och fick 1,5 års sprutan och hälsokontroll och allt va som de skulle, skönt! Mammas lilla fis va så duktig såååå!!!
Troy lever på falukorv, varmkorv och grillkorv, vindruvor, apelsiner, russin, kakor och glass. I princip de enda han äter nu förtiden, och ärtor då! Försöker med allt men inget annat duger. Jag hoppas det vänder snart, han som va så glad i maten förut.

Imorgon åker vi ner tidigt på Vojen och ligger där hela dagen hade jag tänkt. Sedan ska vi åka ner till farmor o Lasse och sova där, eftersom jag börjar jobbet kl 7 på lördag :) Så troy ska vara hos dom! Blir fin fint de :) Så i helgen blir det bara jobb och umgås med Troy imellan.


Jag sitter och drömmer mig bort om hus hela tiden, har aldrig velat flytta till hus så mkt som jag vill det nu. Ååååå, allt känns så himla långt borta. Vill veta hur allt blir nuuu nuuu nuuuuuuuuu NU, helst igår.
Och bilhelvete gick inte igenom besiktningen heller, nå småfel men ändå, inte rätt tidpunkt nu.... inte billigt direkt. PLUS att vi måste lämna in den på service, vilket vi skulle ha gjort för LÄNGESEN. Allt handlar om pengar hela tiden, verkligen hela tiden. Usch.


Jag längtar tills nästa helg, då när jag slutar på fredagen, åker vi ner till Bergafjärden och umgås med Svärfar och Karin, och sover där tills på lördag, sedan på lördagkväll ska jag och Johan ut och äta och bowla och rå om varann, bara vi två. Sedan på Söndag ska vi på de nya badet som öppnat, hittar fan inte namnet...vad heter det... står helt still.


Nu börjar filmen igen!


All min kärlek till min älskade Troy, mitt ljus, mitt liv, mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: Emma blo' blemma

skicka mess och försökte sedan ringa dig men det gick inte att nå dig! Tänkte bara ringa o tom surra visst du inte gjorde nå speciellt.. Men du var ju borta så lika bra att du inte svarade :P Kanske kan höras någon annan kväll här och surra! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback