Blogga på riktigt!

Nu när inte Johan är hemma varannan vecka, så tänkte jag ta tag i bloggningen på allvar igen! Men skulle va så mkt roligare om nån kunde hjälpa mig med designen? Kan slänga ut en hundring till och med. Nån frivillig?


Så vad har hänt sen sist? Jag jobbar, troy går på dagis, Johan jobbar i Norge, vi smygtittar på hus i Karlstad, jag siktar på att söka in till socialpedagog programmet till våren! Mer då?
Tänker mycket på framtiden, vill ha hus nuuuu, är riktigt less på att bo i lägenhet så de finns inte. Upp och ner i alla trappor och ut och in med grejjer.

Troy utvecklas för fullt, springer runt här hemma och och ropar mamma, titta, dadda mest hela tiden :) Är hur go som helst med alla sina pussar med höga smackar :D Och långa, goa kramar och slängpussar! Viker sig halft av skratt så fort han ser en hund gör han också!
Han är en kille med humör, minst sagt, har börjat slå mig och Johan i ansiktet när han blir arg, riktigt riktigt vrång kan han bli. Affektanfallen trodde jag va borta helt, tills ikväll då det hände igen. Alldeles blå i ansiktet, läpparna va vit, sedan rullade ögonen.... hela jag skriker inombords när det händer. Han vaknade efter några sekunder och va helt slut, gnydde lite... sedan la vi oss i sängen och kramade om varann tills han somnade, före kl 6. Lilla hjärtat.



Det får räcka för idag. Ska bli bättre med bloggandet nu. Kan nån hjälpa mig med designen?

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag gör gärna en design åt dig! Gratis!! Jag är bara glad om jag har någon mer att öva på. Jag övar och övar :)

Har kommit så långt att jag kan ändra färger, lägga in egna bilder & text och ändra teckensnitt. Om det räcker så är det bara maila till mej så fixar jag det.



Måste även säga att jag gillar din blogg. Otroligt söt knodd ni har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback