Träning!

Jag har så lätt att komma av mig med träning, men när jag väl är där så är det så jävla roligt! Viktigt är det med musiken, jag måste ha musik med mycket fart i och mycket dunka dunka:) Ibland får jag till och med rysningar när det är sån musik och när det bränner i benen. Pratar nu om spinning.
Va förut på 2 timmars spinning, och gud så skönt såhär efteråt. Och tiden gick så fort! Jag älskar verkligen spinning, är verkligen min grej!

Nu i veckan ska jag träna varje dag förutom lör...och får se söndagen om jag hinner. Har bokat Stora lyx spadagen där med mamma o sis... fick ju det av pappsen i julklapp, ser framemot det sååå mkt!
Och det blir mkt lax & kyckling & sallad... hela veckan ut. Ska köra på ett tag nu, super seriöst, inte unna mig ngt på helgen heller. För det funkar inte för mig, då blir det fre, lör, sön istället. Har stått still på vågen länge nu, går upp på helgen och ner på veckan så det blir liksom varken eller.


Imorgon blir det stor och liten på förmiddagen, sen vet jag inte vad vi ska hitta på? Måste plugga iallafall. Ska fördjupa mig om ett ämne, och har velat vad jag ska skriva om, först tänkte jag skriva om Hells Angels, men finns så lite info tycker jag... men nu tror jag det blir bermudatriangeln...men vet inte? Tips någon?
Jo, sen måste jag ringa Emelie om klipp/färg tid också..ser förjävlig ut i håret. Hoppas hon har tid i veckan!!!


Sen mina vänner, ska jag boka kryssning också, i juni... 2 dagar till Tallin, Black and White crusie...åååååååååå det va sååååååååååå roligt då jag åkte för 2 år sen! Helt underbart!
Har säkert lagt upp klipp därifrån förut men ni får det igen :P











Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback