Tidsfördriv...

Fyra filmer du kan titta på om och om igen:

1. Jag kan inte titta på en film flera gånger, inte två gånger. Bara 1 gång, hur kul är det att titta på samma film flera gånger????

Fyra ställen du bott på:

  1. Ljungaverk
  2. Oslo
  3. Fränsta
  4. Sundsvall

Fyra TV-program du älskar att titta på:

  1. Grey´s anatomy
  2. Desperate housewives
  3. Cops
  4. Halv 8 hos mig
Fyra platser du har varit på semester:
  1. Thailand
  2. Gran canaria
  3. Bulgarien
  4. Portugal

Fyra webbplatser du besöker dagligen:
  1. Facebook
  2. Kissies blogg
  3. Katrin Z blogg
  4. Hotmail

Fyra av dina favorit livsmedel:

  1. Mjölk
  2. Kött
  3. Sallad
  4. Blomkål

Fyra ställen du skulle vilja vara på just nu:
  1. Thailand
  2. Dominikanska republiken
  3. Frankrike
  4. Italien


Fyra av dina favorit saker att göra

  1. Vara med min älskade Troy
  2. SOVA
  3. Vara med min älskade Johan
  4. Titta på en bra film

Fyra personer du älskar
Kan inte säga 4 personer bara...

1. Min familj
2. Min andra familj plus Johans familj
3. Mina vänner
4. Alla andra i min släkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback