God Jul.

Har endast en julklapp kvar att slå in, vilket kommer bli lite trixit då jag inte har någon kartong... det är nämligen en kundvagn åt Troy, men det får gå :)

Städningen är avklarad, endast golven kvar att svabba, sen så, får julen komma.
Johan har 3 timmars bilresa kvar innan han är hemma, UNDERBART. Nu har han vart borta länge. Troy har hosta som aldrig förr, han får inte sova :( Han ligger och hostar varannan minut där inne i sovrummet, inatt somnade vi inte riktigt fören vid 2, då han hostade som en galning, är sjukt less på dessa sjukdomar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon firar vi första jul nere hos Agneta och Lasse, därefter åker vi ner till Ljunga till min farmor o farfar, där även mamma, pappa, syrran och faster med familj är, mys!
Juldagen blir jag ett år äldre, 23 bast! Så då kommer det även lite folk hit och käkar, men först ska jag på bio... :) Najs. Det blir självklart ingen utgång, finns de nå värre än att gå ut nykter? Näe.
Och vet ni, om exakt 1 vecka ska vi på ultraljud, DET ser vi framemot nå enormt mkt :)

Nyår firas i Haga hos mor o far med god mat och pommac för min del :)


God Jul alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback