1 december.

Troy uppskattade verkligen chokladkalendern :D Busfröt mitt!


Orkar egentligen inte skriva om allt, men iallafall så åkte Troy på dubbelsidig öroninflammation plus dubbelsidig ögoninflammation, läkarn var en JÄVLA IDIOT, som varken presenterade sig, läste Troys journal, han sa emot mig om vissa saker, te x när jag sa att han hostade så mkt så han hade blod i hela munnen... "näe, de gjorde han inte" vräker han ur sig, och fortsätter att säga så när jag förklarar. Vi fick BE han att titta i öronen, vi fick BE han att lyssna på lungorna... då han var påväg ut hela tiden då han bara TITTADE på Troys ögon, sköterskan skyllde sedan på varför det gick så fort, jo men det var ju för att DET VAR JU HELG, stressigt och dom ville bli klar så fort som möjligt... haha, ja vad säger man? Vilken vård va, och som grädden på moset skrev inte den inkompetenta MOHAMMED, hur länge Troy skulle äta kuren, utan jag fick sitta och ringa runt, ringde först till sjukvårdsrådgivningen, och dom blev så brydd för att MOHAMMED hade inte skrivit i Troys journal vad han kom in akut för........och så fick det absolut INTE gå till, så hon skulle ta upp det. Jag berättade även hur vi blev bemötta.
SKulle vi komma in för ngt annat nångång, och jag ser denna Mohammed, ber jag fort som fan att få en annan läkare, och jag skiter i att det då inte finns någon annan, jag tittar inte åt hans håll, då kommer det hoppa jävligt fula grodor i munnen på mig! Han borde inte få ha sin legitimation, jag undrar hur han fick den egentligen... köpte han den nånstans???? Jävla parasit!



Sådär, nu har jag fått avreagerat mig. Imorgon kommer förhoppningsvis Johan hem, fredag jobb och söndag likaså, inga andra större planer har vi.

Nu väntar jag in Greys... hej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback