Mitt älskade barn!

Han är såååå sjuk :( TOK HÖG feber, nu har han vaknat cirka 5-6 gånger sen 7 ikväll. Han skriker inte direkt, utan gnyr och gnäller så blir han tyst när jag lägger mig bredvid, så ligger han och tittar yrt upp i taket, och liksom skakar när han sträcker upp händerna i taket. Jag tycker även hans andning går fort, kanske jag bara får för mig? Jag vet inte. Blir det värre inatt åker jag in med han. Jag gillar inte alls att vara ensammen nu när han är såhär dålig :( Ska ringa VC på engång imorgon bitti när dom öppnar.

ANnars har vi varit inne hela dagen, pgr av DOjjes feber, huga mammas lillfis, jag älskar han så mkt så det gör så jävla ont i hjärtat på mig! Skulle det hända han någonting skulle jag.... vill inte berätta!
Jävla katastrof tankar, FÖRSVINN!!!!!!!!!!!! Hatar när man kommer i de tankarna.


Nu ska jag krypa ner bredvid mitt lilla hjärtegryn! Vi lär bli vakna en hel del inatt, men det gör absolut ingenting! Bara han blir frisk!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: felicia

Håller med om kommentaren du skrev i min blogg, att som jag skrev är det förjävligt om det börjar användas som ett preventivmedel. Då är det hemskt.



Hoppas troy kryar på sig!!! Hälsa han från moster.

2010-09-02 @ 08:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback