LCHF

På Måndag börjar jag på riktigt igen. Ska skriva inköptslista och matschema, perfa! Träningshuset börjar med sitt nya höstschema på tisdag, vilket innebär fler morgonpass, i sin tur leder till att jag kan träna :D I Stort sätt varje dag när Johan inte är hemma, aaaawsome! Ställde mig på vågen idag, ännu ett kg upp. Inte konstigt när man äter och äter och inte rör på sig. Jag har klarat det förut, så jag vet att jag kan göra det igen.

Hade det suuuuper mysigt när Bon och Maria va här. Småkillarna leker så himla bra ihop, skrattar så benen viker sig, så himla kul att se :) Vi blev bjuden på after work av Kjell-Åke och Karin, himla trevligt :) Väl här hemma nattade vi pojkarna och satte oss framför tven med en skål med godis :) Dock utan ljud på tven, och surrade i timmar, om exakt allt.... känns som att när man umgås så hinner man inte prata så mkt för man måste ha full schå på småkillarna :P Men det va himla mysigt, kan verkligen prata om allt med Maria!

Idag var vi en sväng i lekparken innan dom for hem. Jag och Troy har inte gjort så mkt sen dess, pissväder ute också... både jag och Troy blir så rastlös och jag vet inte riktigt hur jag ska underhålla han. Men imorgon ska vi hitta på ngt, nånting.
ÄNTLIGEN har jag hittat låten jag har gått och nynnat på i evigheter men inte vetat vad den heter

Swedish House Mafia - One (Your Name) feat Pharrell



Så jävla bra :)

Har tänt en massa ljus i hela lägenheten, ätit ostkrokar och druckit 2 små öl, känner mig tillfreds med allt verkligen :) Men på Måndag, då är det slut med ostkrokar och all dricka som innehåller socker! 11 kg ska bort, jag ska ner till 55, wish me luck!


Ha en skön fredag, antar att de flesta som läser här är på antingen mittlandiafestivalen eller end of summer meet :) Jag kommer iallafall vakna pigg och kry, hihi!

Kommentarer
Postat av: Emma

55 kg ?? Hur tunn tänkte du bli egentligen? Vad vägde du i april när vi var ut!? Du var ju på gränsen till för smal då ju!

Blir ju orolig för dig med allt bantande! Du som är så fin och SMAL nu!



Inte nog med att jag blir orolig, jag blir avis på dig som har denna motivation till träning o mat! En annan skulle ju också behöva tänka på vad man äter.. Jag ska börja gymma här i Oslo, så jag tror jag ska ge ett försök med GI eller nåt.. Jag måste verkligen banta! Man skulle ju snarare tro att det är JAG som fått barn och inte du med tanke på hur smal du är!!!= )

Postat av: Yvonne

Lycka till, meeeeen..ta de lugnt, bli inte fanatisk försök hitta din trivselvikt, tror 55 är lite väl lite. Kram på dig / Yvonne

2010-08-31 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback