Jag är kär!

Helgen va bra. Fredagen va vi på norra berget med Therese, tittade på djuren och åt glass och myste på :) Troy älskar verkligen djur, bara vi flyttar till hus eller radhus så ska vi skaffa en kanin åt han :) Gullungen!!!

Senare på kvällen åt vi pizza hemma hos mamma, Johan ringde och ville ha med mig ut och ja, så fick de bli. Jag satt i nattlinne på balkongen när hon ringde vid 9 och sa att dom va i matfors, så man fick stressa ngt. Ute va de helt ok, dock skit tråkigt på drakbåtsfestivalen, vi gick på allstar, daltons och slutligen memento och där slog vi klackarna i taket tills de stängde, därefter åkte jag hem och sov gott :) Lördagen, fick jag ligga till halv 8, sedan vart de full fart, vi gick ner på stan mitt på dagen, strosade runt och kikade lite, dojje åt glass och fick en ballong :) Sedan skulle vi äta på donken... Troy skulle få sitt första happy meal, han åt inte ens halva hamburgarn... sen fick han en påse med äppelbitar som vi i boxen, jag tänkte nog inte alls när jag gav han dom... för han sätter en stor bit i halsen och får ingen luft. Det kändes som 2 minuter, men de va nog 2 sekunder... så tog jag upp han hårt från stolen och tröck till i magen, så kom det upp... Fy i helvete vad rädd jag blev, mamma också. Vi va alldeles skakis när vi gick därifrån så vi promenerade hem istället. På kvällen åt vi en god middag, och myste på bara. På söndagförmiddag åkte jag och Troy hem, sov ett tag, åt en sen lunch och därefter åkte vi ner på Näset till Agneta och Lasse, där även Maria, Bon och Micke var, himla mysigt :) Vi for inte hem fören 8 på kvällen. Smågrabbarna skrattade och busade så mkt så benen vek sig på båda två, så himla roligt att se :D

Idag har jag jobbat halv dag, lekt och busat ute, vart borta på lekparken, handlat lite, gjort middag, badat både mig och Troy, plockat undan och lite sånt där vanligt som man gör :)
Imorgon har vi inga planer, får se om det blir jobb, om dom ringer vill säga. Troy ska på dagis mellan 9-14, om de inte blir nå ändringar. Jobbar jag inte ska jag passa på att städa toaletten och dammtorka här hemma.

På torsdag kommer pappa Johan hem, som vi längtar efter han! Känns som en evighet till torsdag, men de går fort....:)


Nej, nu ska jag lägga mig bredvid världens vackraste pojke, som jag älskar så in i bomben! Jag är så kär i han! Har aldrig skådat en sån vacker varelse! Mammas ögonsten, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback