Helgen.

Fredagen åkte vi ner till stan. Jag blev dunderförkyld under natten, så klart! Gick på stan och handlade en ny höstjacka, två par mössor och en tröja åt lillDojje, Johan köpte sig ett par nya skor, tröja och jeans, sååå snyggt va de! Sen hem till Micke, Maria och Bon, stress stress stress... gjorde oss iordning där, Maria va så snäll som gjorde oss båda snygg i håret. Pussade och vinkade hejdå till Troy och gick på Invito och tog en fördrink, och oj så gott, drack champagne med smultron puré, sjukt gotti!
Vid 8 hade vi bord på Oscar, och vi åt SJUKT GOD mat, vi satt hela middagen och sa hur gott d va, haha! MEn va ngt mätt i magen, för innan maten drack jag en strawberry daqurie (stavas?), och de va de största glaset jag har sett, måste ha vart en liter jordgubbar, men vad gjorde det, för den va sjukt god!!!!!!!!!!!!!!! Satt där ett bra tag och surrade och hade det supermysigt, där efter gick vi bort på Daltons en sväng och mötte upp Kempe, där satt vi i nån timme innan vi gick bort på Memento, hade skit kul :) Måste ha sett ut som ett miffo för jag stod och dansade helt själv, förutom i 2 minuter då jag fick med mig Johan och Kempe :P Men de skiter jag i, för kul hade jag :)

Efter krogen åkte jag o Johan taxi bort på max, där beställer puckoJohan 6 smällt ost och 6 orginal dressing, hahahha... sen ska han ha 6 cheeseburgare utöver de vanliga maxmålet, men då fick jag stoppa han, hahhaha. Sedan åkte vi taxi hem och somnade gott :)

Lördagen va seg och åter seg, Troy kom hem till oss ( i Haga) vid elva. Kramades och gosades hela dagen, vid 4 åkte vi ut till Birsta igen, köpte 5 par tröjor, en halsduk åt lill Troyye, vi tog en fika, storhandlade på Ica Maxi innan vi for hem.

Söndagen hälsade vi på Svärmor/Farmor och Lasse en sväng, sen gjorde vi inte så mkt mer. Idag har vi inte heller gjort många knop, städat bilen invändigt och utvändigt, städat lite.

Troy är dunder förkyld han också :( Lill stackarn, har så svårt att andas! Hoppas de går över snart. Hans nya adidas skor kom idag, och guuuud så söt dom va, dom passade han perfekt :)


Imorgon börjar jag skolan, läser ju på distans men tänker åka på skolan 3-4 gånger i veckan iallafall. Nej, nu ska vi se fångarna på fortet! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback