Ingen rubrik

Lördagen med Emma va skoj :) Va dansade, dansade och dansade... drack öl efter öl och därefter max och sedan hem o sov, kom nog inte hem fören halv 4!

Söndagen kom Johan och Troy ner, saknade dom så otroligt. Nu är pappan på Sandö igen och jag o Troy kom hem till Ånge idag. Igår umgicks vi med Bon och Maria, himla mysigt!

Helgen ser ut såhär; Fredag; Plugg Lördag; Plugg Söndag; Plugg. Ja typ så!


Troy äter ÄNTLIGEN som han ska igen, och mer därtill, extra stora burkar, korvskivor och bananer till lunch/middag, dricker till o med välling på morgonen och på natten får jag gå upp igen efter att han har druckit EN HEL STOR flaska... lillgubben min :) Ingen blir gladare än jag då han äter ordentligt och är frisk!
Vi har förresten fått dagisplats, blev inte de vi tog som första val men, det blir nog bra ändå! Han börjar den 3 maj, jag ber till gudarna att det ska gå bra. Får ha en längre inskolning om det inte skulle funka helt enkelt. Jag gruvar mig så in i bomben. Tanken att han skulle få ett anfall där och jag inte är där får mig att vilja spy. Älskade lilla barn.

Nästa vecka ska vi ÄNTLIGEN hämta nyvagnen vi köpt, en sån jäkla fin och smidig =) Sen ska vi köpa galonkläder, skor och stövlar också. Och en väska åt lilleman :)
Gud jag älskar han så jag går i tusen bitar!


Nej, nu ska jag ringa och säga godnatt åt min älskade fästman :) Puss o hejdå. Bilder kommer en annan dag

Kommentarer
Postat av: emmis

vill ha bilder ifrån helgen som du knäppte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback