Shopping!

Först blev det drakborgen, Dojje kunde knappt äta sin lunch då han skulle titta på allt :P Åkte ruchkana och åkte drake, mammas lille kille börjar bli stooor! Bilder laddar jag upp imorgon eller så!

Sedan blev det BirstaCity för hela slanten.

5 bodys
1 par skor
1 overall
1 par tofflor
1 mysdress
1 par mjukisbyxor
1 tjockare huvtröja
1 mössa
Vantar
2 par kalasbyxor
3 par strumpor
1 par tjockstrumpor
2 par pyamaser

Sen åkte vi bort på Barnens hus & köpte en leksak och 2 bollar åt lillfisen:)


Själv köpte jag mig ett linne & ett par örhängen som jag tänkte ha på mig på fredag då vi ska på surströmmingskiva nere på brandstation, trevligt!


Efter shoppingen åkte vi hem till mamma o pappa och fick oss en middag, trevligt. Innan maten blev klar, drogj ag med mig syrran och storhandlade mat.
Vid halv sex for vi hem, Troy somnade på 2 röda... gud, han va helt slut stackarn! Då vi kom hem blev det gröt och en massa massa massa mys innan han tillslut slocknade i pappas famn, gullungen!


Imorgon tänkte jag börja dagen med en morgonpromenad, och då tänkte jag att lilLDojje ska få inviga nyoverallen... :) Köpte en i fleece, som jag tänkte han kunde ha nu i höst! Jätte mysigt va den!
Senare på kvällen blir det nog träning, om inte Johan ska på möte.


Nu ikväll har vi satt upp diskmaskinen, men det blev inget bra alls...ser jätte konstigt ut... men gud så skönt att slippa o diska... men jag vette tusan... varken jag eller Johan tyckte det såg nå bra ut. Får se hur det blir...



Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min prins, mitt allt!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad kul att du skriver kalasbyxor. Det sa vi också.

2009-09-29 @ 19:49:51
Postat av: Anonym

Hej!



Läste ditt inlägg nedan om att folk tror sig veta saker fast dom inga egna har.

Sånna råkar man alltid ut för och jag hatade när en kompis kom med goda råd hur jag skulle sköta min dotter, vilken bilbarnstol jag skulle ha, vilka babyservetter jag skulle ha för allt sånt jag redan hade var det ju naturligtvis fel på.

Jag fullkomligt sket i henne men taggen fanns sådd och jag hade dom utåt när vi träffades för jag visste att det skulle komma något fel...vems unge kan inte sitta still i skolan, vems unge får ränna ute vind för våg, vems unge lyssnar inte på föräldrarna, vems unge gör en massa sattyg, vems unge svär åt föräldrarna...inte min trots att jag gjort allt fel.

Stå på dig och lycka till!!

2009-10-02 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback