Men snälla!

Ge mig en bra natt! Inatt har han vaknat 1 gång i timmen, och ibland flera gånger i timmen!

Läser på en dels bloggar att..."gud, idag är jag så trött för lillen vaknade 2 gånger så ajg fick gå upp o stoppa i tutten.." Fick jag 1 sån natt vore jag glad! Att de bara va och stoppa in nappen TVÅ gånger...
Älskade lilla Troy, om mamma ändå visste va det va...


Vi låg och drog oss ända till halv åtta iallafall... nu har vi packat och donat och Dojje sitter och äter gröt med pappsen sin!:)
Vi ska åka till matfors och bada på badhuset, dom värmer upp poolen vissa dagar i veckan, så då tänkte vi passa på=) Har ju aldrig badat me han på bahus nångång, så de ska bli riktigt roligt :)
Ska möta upp mamma där först och sola, innan badet. SKa bli riktigt kul :)
Därefter följer vi med mamma hem till Haga, där vi ska bli bjuden på middag!


Igår började jag o Troy dagen med en promenad runt Forsön, sedan hem och åt lunch, sov en sväng, sedan åkte vi till Johanna o hennes nya lägenhet, sedan hem o dona på lite! Sedan blev det spinning för min del, sedan blev det kycklingfileér och bulgursallad till middag, mumms :) Senare på kvällen blev det Idol och dipp och grönsaker! Nu fick ni hela min dag i detalj...




Nej, nu ska vi packa in oss i bilen... måste stanna till på ica och köpa sånnadär badblöjor också!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback