Trött tröttare tröttast.

Blev som sagt bjuden på middag igår hos Johanna! Jätte trevligt va de :) Efter maten satte vi oss i soffan, hon med en öl i handen och jag med vitt vin & sprite zero, fyy faaan vad äckligt det är med vin! Nåväl, satt och spelade en massa gamla skivor som hon hade från förr... åh gud vilka minnen, många goda skratt :) Efter 1,5 glad med vin & sprite gav jag upp det o drack vatten istället. Gick hem efter idiol och somnade som en stock!

Idag har vi myst o lekt i vanlig ordning:) Gick forsön runt, sedan tog vi en god lunch på knutis, och sedan hem. Johan tog sitt pick o pack och drog bort på replokalen där grabbarna väntade.

Jag och Troy va hemma och väntade på mamma/mormor som kom hit vid 5, har ätit tacos och myst massa. Troy har inte varit sig själv ikväll, gråtit konsigt, dragit in magen och hållt andan... vet inte om det bara är ngt han har kommit på som han kan göra, ja, han har inte varit sig själv. Men han somnade så lätt efter gröten så :)


Nu sitter mamma i soffan o tittar på dansbandsgalan... usch! Så jag satt mig här istället... Johan är ute på fest han :)


Nej... nu blir det lite frågor som jag hittade på någons blogg.


När fick du reda på att du var gravid? Midsommarafton

Blev det en chock? Nej, vi kände det på oss :) Såklart lite chockad blev man ju ändå

Hur gammal var du då? 20

Hade du mycket halsbränna? Knappt

Spydde du mycket?JA

Hade du mycket foglossning? Nej

Ditt sf-mått som störst? Gud, ingen aning
.
Har du fått bristningar? Ja, kom sist 2 veckorna, hela magen, ända upp till naveln och insidan av låren. Från att inte ha en endaste liten bristning till att ha hur mkt som helst på 2 veckor :(

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Vi visste att d va en liten pojke:)

Vad hoppades du på? Ett friskt barn!

Gick du över tiden? Nej
.
Födde du för tidigt? 7 dagar

Hur var förlossningen? Allt gick fort och smidigt, jag gick in i mig själv så mycket så det känns som att jag va i trans hela värkarbetet tills att jag skulle krysta, pang bom sa det så blev jag tvärpigg! Men gud vilken smärta, när dom satte igång på riktigt blev jag rädd rent ut sagt, och den värken satt i i över 7 minuter...kan säga att d är de värsta 7 minutrarna i mitt liv, guuuuuud! Men de vare värt sen :)

Blev du sydd? 7 stygn

Dragen med sugklocka? Nej.

Hur många var inne i förlossningsrummet? 3

Hade du någon nära med dig? Johan såklart

Vilket sjukhus födde du på? Sundsvalls sjukhus.

Hur stor var bebisen? 3834g och 51cm lång
.
Vad fick den heta? Troy

Var allting värt det? Såååååå värt det!

Vill du ha fler barn? Absolut, men det får vänta ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback