Pjuh!

Gud man blir helt slut utav att vara i stan en hel dag.

Vi hittade en bilbarnstol iaf, och vi är SUPERDUPER nöjd med den!:) Gud vad allt är dyrt, man blir ju alldeles snurrig...........

Dojjes overall kom med posten idag, tyckte den såg så tunn ut, men det ska ju vara en vinteroverall så...skitfin e den :)

Sedan köpte vi tossor & vantar på polarn & pyret åsså en mössa på HM åt lillemannen... Åt mig själv blev det bodylotion, that´s it!

Sedan åkte vi till Toy´s u Rus och köpte en läragåvagn åt Dojje, får se om han får den till jul eller om han kommer behöva den innan... sedan köpte vi en till julklapp och en leksak som han fick leka med i bilen, sedan skulle vi på IKEA också men vi orkade verkligen inte. In och ut med DOjje i bilen, svettig åsså ut i kylan..åsså snurrar de på så. Inge bra alls, spec inte nu när han är lite krasslig också.
Så vi struntade i IKEA och for hem istället.

Troy va inte alls nå sugen på att sitta i bilen, så innan vi kom ut på E14 stannade vi, åsså fick han lite tutte...sög som bara den... rap sa det så kräktes han ner hela sig och halva mig. Happ, bara o byta o dona på i bilen med fullt med grejjer. Men inte ville han sitta i bilen för det... skrek fram till stöde där vi stannade, ungen va SJÖblöt i svett av allt skrikade och även rutorna immade igen... så vi fick stanna och byta body igen så han blev torr. Sen så, då gick det bra.. slocknade på 2 röda, gullungen våran!



Imorgon vette tusan va de blir, promenad iaf, tror vi hoppar minisjung då Troy e snorig. KAnske hälsa på Johanna om hon e ledig??

Förresten, jag ska sitta hårmodell i november nere hos Emelie, de ser jag framemot såååå himla mkt. Längesen jag fick mitt hår fixat... och finns d nå bättre än o vara hos frisören??? Bli ompysslad... det är gött de :)


Förresten, tredje dagen utan kolhydrater, börjar kännas mkt bättre nu. Åt fläskfile & sallad på birsta, funkade prima det! Nu ikväll har jag ätit två ostskivor med smör på & en avocoda, fett ja visst!!!!!!!!!!!!
Hoppas denna hunger går bort snart också... hatar att somna hungrig!


Nej, nu bli de att borsta tänderna!

Nattinatt...


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja, bilstolar är skit dyra!! har just köpt en vi också. Tuva får ingen gå-vagn, hittade en sån där bil som dom åker på som hade handtag på baksidan, så¨den skulle fuinka som båda grejerna :) hon får den i julklapp av sin mormor, skit söt är den med nalle puh och propeller å allt. :) hon kommer nog inte behöva den innan jul.

Postat av: Emelie

Det kommer bli kung!! =) kram

2009-10-29 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback