Ingen.

Blev ingen surströmmingskiva för min del.

Mamma & syrran kom hit. Räckte med att jag gick in i duschen så började Dojje att gråta. När jag kom ut från duschen och tog han, så hjälpte inte det heller. Han grät helt hysteriskt i över en timme (övertrött också), så tillslut så grät han sig till söms, ingen vi gjorde hjälpte.
Så kvart över sex stod jag där i handuken och det började kl 7, och att höra vansinnesskrik i över en timme satt sina spår i huvet kan jag lova, så jag blev hemma. Mamma o syrran gick bort på ICA och köpte en massa gotta istället, tapas & ost o kex, mumms! Troy vaknade och va hur lugn och mysig som helst :) Vi klev upp och då åt han sin gröt och va så nöjd så. Satt uppe med oss ett tag o tittade på IDOL, sedan la jag o mamma oss med han i sängen, och han somnade med handen på mommo sin :) Gulligplutten där...och han sover än.

Nu har dom åkt och jag tänkte krypa till kojs... Johan kommer väl hem inatt nångång... han lär väl va helt slut, han va ju med och ordnade det där... Saknar han!


GodNatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback