Helg!

Svar till anonym, ja, jag skulle ändra bloggens utseénde om jag kunde, hjälp mig???:)


Idag har vi städat, bytt gardiner, plockat ur allt i datarummet för imorgon står det tapetsering på schemat, babyblått...sweet! Gått forsön runt med Molly & Birte.
Sedan beställde jag o Johan pizza, drack 1 öl, haft besök av Patrik & Viktoria, tittat på idol, myst en massa med Troy, busat, gråtit glädjetårar då Troy gjorde rörelserna till Imse Vimse Spindel, ja, så har våran kväll sett ut.


Jag har hämtat ut mina betyg på komvux, och har även kommit fram till att jag ska göra högskoleprovet till våren. Sökt jobb har jag också gjort. Många bollar i luften är det nu :) Skönt att ha lite mål i livet.



Nej, nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter.
Nu blir det sängen... Natti.

( jag skrev ju att jag skulle avstå alkohol helt & hållet för nån Söndag sen, va nog söndagsångesten som skrev, för nu ikväll va 1 öl jäkligt gott må ja säga)... Natt!

Kommentarer
Postat av: Emmis

haha jag tänkte på det (alltså att du skrev till mig att du inte skulle dricka nå mer) och sedan nå helger efter går du ut spontant! Men vadå, en öl nu o då må man ju kunna unna sig;) Så länge man slipper söndagsångesten :P Hoppas allt är bra med er! och gud så gulligt, jag skulle ha velat sätt troy då han gjorde rörelserna till mse Vimse Spindel:D Puss, saknar dig vännen!!!!!

Postat av: Jessica

men va gulligt!! När jag förösker få Tuva att säga Pappa så skrattar hon mest, men hon kan kolla mot lampan IBLAND om man frågar var den är, när hon är i min famn så skrattar hon och ålar sej mest, hmm..?? ;) haha. Vill du ha hjälp att fixa lite på bloggens utseende??

2009-10-17 @ 23:20:50
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

haha. Jag sitter sällan i köket när hon äter osv, för då har jag 4 hudar runt hennes stol som hoppas hon ska tappa nåt och hon kan bli s distraherad av att försöka nå hundarna i stället så hon hinner inte äta. Så vi kollar sällan på lampan ;) jag har inte tänkt på om jag ska dit, har inte tänkt på att vi fr gå dit på måndagar också. ;) Men jag går på torsdag istället, var inte dit i torsdags för Tuva hade feber och snorig, nu är hon bara lite snorig men jag väntar tills på torsdag för att vara säker på att hon inte smittas!! Nu har jag bakat äppelbullar, bullar med mindre socker osv som Tuva kan äta när man fikar :D

2009-10-18 @ 14:07:18
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

gör det! så kan jag testa och se om jag fåt till nåt. skicka en bild på Troy också så ska jag försöka få in den!

2009-10-18 @ 15:46:43
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback