Så var det fredag igen!

Swish säger det så är det fredag, jag blir lika brydd varje torsdagskväll.... vart tar tiden vägen???


Ja, att sluta amma går för övrigt hur bra som helst! Har inte vart nå grin nån natt sen i lördags... jag är helt förbryllad över hur bra det går. Imorse vaknade jag av att någon tuttar på tissen min...lillDojje stod på knäna och tutta han, medans jag sov, han passar på liksom, hahaha! Lillsötfisen! Bra nätter är det också, vaknar 1 gång och får välling, sedan stiger vi upp vid 6-7, helt UNDERBART! Men jag törs knappt skriva att det funkar så bra för när man väl gör det brukar det vända.... peppar, peppar ta i trä...

Imorgon är det som sagt fredag, då ska vi få besök av mamma o pappa, senare på eftermiddagen ska vi gå på after work tänkte vi. Sen blir det IdolMys och CHOKLAD, ja.. jag ska unna mig en "kaka" imorgon ;)

På lördag vet jag inte vad det blir, Robinson på kvällen iaf... sen inget mer vad jag vet :) Massa mys!


Nej, nu väntar sängen...

Kommentarer
Postat av: Helené - Mamma till Elton

Jag saknar dej så!!!!

Postat av: maria hjorth

Ha ha ha, gud vad gulligt att han smygtutta! Jag skrattade högt när jag läste och kan tänka mej hur söt han var. Jag längtar till jag får träffa han, lillhjärtat. =)

2009-11-22 @ 20:24:03
Postat av: Emmis

Nu vare på tin med ett inlägg kanske :P! Hur gåre med ammandet? Hur äre annars?=) puss

2009-11-26 @ 22:11:54
URL: http://emmish.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback