Så var det fredag, IGEN!

Gud, är det bara jag som tycker det är sjukt? Sjukt hur veckorna bara susar förbi.


Ja, igår satt jag som sagt hårmodell nere hos Emelie, skit trevligt va de :) Och toknöjd blev jag, nu ser man lite fräschare & piggare ut, de va på tiden!
Hade gått jätte bra för Dojje o farmor min, inte ett grin, skönt :)

När jag kom hem satt Dojje o sov i pappa sins famn... va tvungen o väcka han för han hade somnat ifrån vällingen, eller rättare sagt hade jag glömt att köpa så jag fick fara hem lite tidigare och komma hem med det. Tyckte han kändes varm, men då låg han redan i sängen med vällingflaskan och höll på o somna så jag tyckte de va onödigt att ta upp han o ta tempen, vid 3 vakna han... ungen va som en kamin, KOKHET! Tog tempen, och mkt riktigt... över 39grader, lillstackarn... med lite alvedon o lite mer välling så somna han om till 7, men lika varm:( Men åt upp nästan all sin gröt och fick lite mer alvedon, sen har han vart pigg hela dagen. Nu ikväll har han vart riktigt grinig, vet inte om det är magont eller vad det är... för ingen feber. Eller om det är en tand på G? Ja, men nu äntligen sover han.

Imorgon hoppas jag mina julgardiner kommer som jag har beställt, annars blir jag riktigt arg... beställde dom i Söndags... Sen blire städning, det sista... Och på lördag ska vi åka ner till stan och handla julsaker och julklappar, och medans vi gör det ska Dojje få va hos mormor o moster sin :) Vill inte ta med han ut till Birsta en löningshelg dagen innan advent.. lär vara..hmm ....KATASTROF! Och mkt folk, mkt baciller överallt..usch, de vill vi inte.



Nej, är ni sugen på en bild på håret kanske???

Från sidan



En till



Och fram...



Vällingtajm...



Riva ur mammas gardiner e skitskoj  :)



Colingar va ???:D



Mammas lilla hjärta <3



Han e TOKIG i dammsugarn



Försöker krypa in i korgen...



Fundilerar...



Mina älsklingar :)



På mittis o käkar after work :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men det är ju TORSDAG idag Therese ;)

Postat av: Madeleine

Vad fin du blev i håret :)

2009-11-27 @ 11:53:20
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se
Postat av: Yvonne

HejTherese. Har du nåt emot att jag länkar din blogg i min??

Jättesnygg frisyr, är det Emelie?



Kram / Yvonne Frykman

2009-11-27 @ 13:59:50
URL: http://ysven.bloggplatsen.se
Postat av: Yvonne

Sådärja, hade inte läst innan jag frågade om det var Emelie.

2009-11-27 @ 14:01:26
URL: http://ysven.bloggplatsen.se
Postat av: Emmis

Fasen vad snygg du blev i håret!!!

2009-11-27 @ 18:25:54
URL: http://emmish.bloggsida.se
Postat av: Johan Hjorth

Jag tycker att du är så fin!

2009-12-02 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback