Mammas lilla hjärta <3



Mammas lilla hjärta!





StålMannen!



Lite mellis på konsum :)



Läsa bok med pappa är skoj!



<3



På knutis!



Reser sig själv för första gången!



Lite tlött...









Alla som har fått barn vet att det blir en stor omställning, speciellt i ens förhållande! Kan faktiskt säga helt öppet att det har verkligen inte varit en dans på rosor mellan mig & Johan, men nu känns det som att vi har gått igenom den "värsta" fasen . . . Så onödigt att man ska tjaffsa om vem som gör vad, vem som gör mest, blablabla. Men vi båda vet att när vi inte får sömn på nätterna, så blir det lätt tjaffs, och det är i princip bara då det blir snurr på tråden. Vi har inte heller sovit i samma säng på snart ett halvår, eftersom Troy sover med mig, vilket också medför att man glider ifrån varandra ännu mer. Men dom flesta har prövningar, och det har vi verkligen haft.
Johan är verkligen mannen i mitt liv, trodde inte på sånt förut. Men jag fick svart på vitt, att man verkligen kan känna så. Jag vill leva resten av mitt liv med han, även om han ibland, kan reta gallfeber på mig ;) Och framför allt, så har han gett mig den finaste, underbaraste, sötaste, vackraste, goaste skapelsen jag någonsin har skådat, i hela mitt liv.
Han förstår mig som ingen annan gör, och jag vet att han älskar mig för den jag är! Han älskade mig lika mycket när jag vägde över 90kg och hade bristningar överallt, och lika mycket nu, några kg lättare med hängtissar och bristningar :) Det är kärlek det!




Kommentarer
Postat av: tina

Det blir verkligen en prövning för förhållandet när man får barn! Och man förstår att det är många som ej klarar det och går skilda vägar. Men trots allt bråk,tjafs och gråt så klarar man det på något sätt,för att man älskar varandra. Oj va djupt det där blev haha, men det är ju dagens sanning.

Postat av: Elin

Ja! Det är kärlek det! =)

2009-11-04 @ 11:57:30
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: maria

Ja jag instämmer helt! Och guuud vad gullig Troy är. Han är så söt att jag håller på att gå av. Jag längtar till vi ses!!!!!!!!!!!!!

2009-11-04 @ 12:13:35
Postat av: Jessica

haha, Tuva har samma body med Tiger på ;) ja, de blir tjafs över saker som i normala fall man itne ens skulle tänka på! tex "men du har faktisdkt sovit middag 2 dagar i rad nu" ungefär, haha. vi vill ocksåp vaccinera oss, men när Jonas syster gick dit så skickade dom ut henne för att hon inte tillhörde riskgrupperna och nu är de tillfälligt slut. får gå till veckan och se om vi får då. hopaps allt är fint med er..!

2009-11-05 @ 19:04:03
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback