Blogglusten...

vart är blogglusten?? Borta!

Vad har hänt sen sist?
Vi har vart på sjukhuset med Dojje för att kolla upp hans "anfall", när han ahr skrikigt så han har tuppat av. Gick galant. Är vanligt bland dom små, och en del till och med krampar när dom tuppar av, så läkarn tyckte inte vi skulle göra så mkt eftersom han inte, som sagt krampade. Lyssnade på lillhjärtat, tittade på reflexer, klämde o kände på hela kroppen och allt va som det skulle :) Så himla skönt. Och det är även längesen han skrek sådär nu.


I fredags va vi bjuden på mat borta hos Johans pappa o Karin, mkt trevligt. I lördags gick vi forsön runt, sedan blev vi bjudna på middag nere hos Johans mamma o Lasse, även de trevligt :) Sedan myste jag o Johan till det på kvällen med färska räkor, ost & saffransauoli & tända ljus på kvällen, myspys!
Igår gjorde vi inte många knop, veckohandlade osv. På kvällen gick jag på bio med Svärmor, himla mysigt :)

Idag sov jag o Troy HELA 3 timmar på förmiddagen, så himla skönt. Sedan tog vi oss en kort promenad bort till lekparken och gungade lite, sedan har vi inte gjort så mkt. Jag skulle egentligen träna men jag hamnde på latsidan.


Mamma, världens bästa mamma har bokat 3 biljetter till Takida på fredag, jag, mamma & syrran ska gå, ska bli sååååååå himla kul!!!!!!!!!!!!! Jag tror inte jag har sett dom live sen vi 9:or hyrde dom för nån tusenlapp då vi gick ut nian, på erikshov (eller va d heter)...hahaha! Shit va längesen...


Just ja, vägde mig i söndags 1,5 kg ner! Bra där :) Så totalt 4,5kg på 2 veckor! Har ätit massa choklad i helgen, fast 70% då... men de va ju inte bara en bit om jag säger så... wellwell.



De va de!



Kommentarer
Postat av: Emmish

Fan vad duktig du är! Tänk om min våg kunde visa samma sak ;) Men jag slarvar som en idiot med maten och träningen har återigen hamnat på hyllan. Men det är bra med vila oxå säger dom,, haha (men kanske inte för mkt vila)! Saknar dig gumman! kram

Postat av: Emmis

Och jag vet inte ens vad det där bloggkoll är! Antar att du kan registrera vilken bloggar du läser osså får du ett mail när t.ex. jag har gjort ett nytt inlägg??=))

2009-11-10 @ 23:52:40
URL: http://emmish.fjongstock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback