Trött.

Troy sover hela nätterna, somnar runt 8-9 och vaknar runt fem och vill ha mat och somnar om till 6-7... men ändå är jag så förbaskat morgontrött!!! Ligger in i det sista, och försöker få han att vilja ligga längre... hehe.

Idag har vi vart på promenad, myst massa, busat, gick ner och tränade en sväng gjorde jag också! Jag är verkligen en passmänniska... gud så tråkigt att träna själv, måste ha någon som porssar på!


Så, till frukost blev det gröt & havremjölk.

Till lunch blev det pastasallad med fårost, va tten

Mellanmål; Hårdbrödmacka med fårost & tomat, vatten

Middag; Fisk, potatis & morötter, vatten

Kvällsfika; Hårdbrödmacka med fårost & tomat. vatten

Gud jag älskar fårost! Kanske inte ska äta det 3 gånger om dagen dock =)




Nej, nu blir det att borsta tannan...sen krypa ner bredvid mina prinsar!

GodNatt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahaha, jag försökte också få Milton att ligga så länge som möjligt. Inte ok tyckte han. Fördelen med att vara sjuksriven nu o Daniel är föräldraledig är att han går ner och underhåller Milton på morgonen :)



Sov gott!

(Förresten, ska Troy vaccineras snart?)

2009-05-11 @ 22:23:32
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på

500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback