Tisdag avklarad...

Ja, idag har jag o Troy vart på promenad med Oliver & Elin, trevligt =) Imorgon blir det en repris, dock utan regn får vi hoppas på!!!
Spinning har jag också hunnit med, skönt som bara den! Fixat in lite uppgifter som saknades till skolan, så nu ÄNTLIGEN har jag det avklarat, har bara inte fått fingrarna ur arslet och gjort det.. men nu så!=)

Ringt prästen har jag också gjort! Så nu är datum och tid bestämt, 4 juli blir det! Så nu nån dag här framöver ska jag sätta mig ner och fixa med inbjudningskorten... skoj =)

Min mamam fyller år idag, så GRATTIS till dig älskade mamma!


Få se nu då.. vad har jag ätit...jag skriver det för min egen skull..kanske inte så kul för er att läsa men =D

Frukost; Gröt, havremjölk, banan, macka med kalkon & tomat.
Lunch; Fisk, potatis, morötter, vatten
Middag; Fullkornspasta, korv och sallad, vatten
Kvällsfika; 2 mackor med kalkon & tomat, vatten.


Näe, nu blir det tandborsten och sen sängen.... hears!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst känns det lite roligare att skriva ner vad man har ätit, när allt onyttiga inte står där? Det som man har låtit bli?

visstblir man glad och hittar lite mer motivation? =)

2009-05-13 @ 12:45:57
Postat av: Anonym

Jag brukar kika in hos dig jag med=)

2009-05-13 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback