Morgonpigg!

Gud, jag kommer aldrig lära mig att bli det... jag ligger i sängen in i det sista när Troy vaknar... men nu är gröten i magen och solen lyser...men säkert bara fram o tillbaka. Väntar på att hjärtat ska komma hem på lunch, för då tänkte jag slänga mig i duschen!

Ja, fredag idag,... blir lungt i helgen! Johan har jour så vi kan inte göra så mkt! Gå på promenader, kan jag i Troyye göra iallafall! Sen hoppas jag på besök från både svärmor och mamma...kanske syster?


Troy har börjat "prata" för fullt.. man smälter ju som socker... hittat tummen har han gjort också, men inte hittat den rätta tekniken än... men det kommer väl =) Dom flesta vill inte att ens barn ska suga på tummen, men jag hoppas han hittar den... för någon napp vill han inte ha...räcker med att han känner matrialet på tungen så rynkar han på pannan..haha! Syrran sög på tummen när hon va liten... så det kan inte vara så svårt att få dom att sluta med den.. och egentligen.. vad gör det om dom suger på den länge då? För mig får han suga på den hur länge han vill =D Kolla på mig.. jag hade nog snuttetrasa tills jag va 11 år... och inte mår jag dåligt av de ??=)
Well...


Nu ska jag snusa bebis.... ÅTerkommer kanske...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja jag har då aldrig sett exempelvis någon 15-åring med tummen i munnen ;) Milton suger ibland på tummen och jag håller med dig, inget att oroa sig för! :)

2009-05-08 @ 11:10:07
Postat av: Elin

tummen är säkert en bra tröst när dom inte tar nappen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback