FRIDAY!

Jag älskar fredag =)

Idag har jag o Troy vart ute på promenad, rask promenad i en timme, hääärligt... solen tittade fram till och med.
Vid 4 ska jag iväg på spinning och efter det ska vi på afterwork hade vi tänkt... ingen cola för mig inte, nu blir det vatten! ( jag älskar SÖT-dricka).
Åt som jag skulle igår också, kommer tusan inte ihåg va jag åt...Inget onyttigt iaf, och inte två gånger =P


Stölle va hit igår, så han o Johan bakade iordning snusen.. som nu har stått inne i ugn sen igår kväll.. och det STINKER i hela lägenheten, lukar dock inte snus.. utan nå helt annat..vet inte vad?... ska stå inne tills imorgon tror jag de va... längtar tills de e över, heh.


Va och vägde lillskroten igår...så nu väger han 6460g och är 64,2cm lång =) Storkillen!!!


Nej, nu ska jag ta och vädra här inne... Hejhej!

Kommentarer
Postat av: elin

oj vad troy växer.. :-)

Postat av: Louise

Varför har dom snus i ugnen? Allt bra med dig annars:)? kramar

2009-05-15 @ 21:18:04
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback